MDG-techniek behaald ISO9001:2008 certificaat

26 maart 2010

MDG-Techniek begint het jaar 2010 ISO gecertificeerd 9001:2008. Binnen de organisatie van MDG-Techniek is er een behoorlijke beweging opwaarts gaande. In juli 2009 zijn we het traject ingegaan om het felbegeerde ISO certificaat te behalen.

MDG-Techniek begint het jaar 2010 ISO gecertificeerd 9001:2008.

Binnen de organisatie van MDG-Techniek is er een behoorlijke beweging opwaarts gaande. In juli 2009 zijn we het traject ingegaan om het felbegeerde ISO certificaat te behalen. Wij richten ons dan ook constant op het eigen functioneren. Kwaliteit en levertijd moeten samenvallen. Dat is dus ook de reden dat wij veel energie hebben gestoken in het behalen van het ISO 9001-2008 certificaat. Het certificaat hebben wij in de eerste week van 2010 verkregen.

Met deze certificering kunnen we meer markten beroeren. Sommige klanten willen alleen maar zaken met je doen als je eigen interne kwaliteitssysteem in orde is. MDG-Techniek beschikt over een geklimatiseerde meetkamer. Kwaliteitscontroles zijn een belangrijke schakel binnen de bedrijfsvoering. Dit is ondermeer te zien aan de lage uitvalpercentages, zo`n 0.5%.