ISO9001:2015

MDG-Techniek begint het jaar 2019 met de her certificering ISO 9001:2015.

Binnen de organisatie van MDG-Techniek blijven we aan de weg timmeren aangaande de kwaliteit. Sinds januari 2010 zijn we in het bezit van het felbegeerde ISO certificaat. Wij richten ons dan ook constant op het eigen functioneren. Kwaliteit en levertijd moeten samenvallen. Dat is dus ook de reden dat wij veel energie hebben gestoken in het behalen van het ISO 9001-2008 certificaat. In 2015 hebben wij ons certificaat verlengt en hebben nu de omzetting achter de rug naar de nieuwe certificering ISO 9001:2015.

Met deze certificering voldoen wij aan de nieuwe status. Zodat we meer markten kunnen bedienen. Steeds meer klanten willen alleen maar zaken met je doen, als je eigen interne kwaliteitssysteem in orde is. MDG-Techniek beschikt over een Meetkamer met een constante temperatuur van 20 graden. Kwaliteitscontroles zijn een belangrijke schakel binnen de bedrijfsvoering. Dit is ondermeer te zien aan de lage uitvalpercentages.

iso9001-2015