Het bedrijf

MDG Techniek is een bedrijf met een zeer breed aanbod op de verspanende CNC-techniek van zowel ferro als non-ferro delen. Dankzij onze jarenlange ervaring en ons moderne machinepark zijn wij in staat om aan vrijwel alle eisen van de klant te voldoen. Om dit belang te handhaven zijn wij voordurend op zoek naar manieren om slimmer te kunnen produceren. Daarom hebben wij investeringen gedaan in automatisering. Op dit moment bestaat ons machine park uit 13 CNC draaimachines en een zestal bewerkingscentra. Met als laatste aanwinst een Mazak Multiplex 6200 met beladingssysteem en aangedreven gereedschappen, waardoor er meer onbemand geproduceerd kan worden.

Zeer belangrijk voor MDG Techniek zijn de ongeveer 20 enthousiaste en kundige medewerkers.  Al deze medewerkers dragen zorg voor het succes van de onderneming. In de toekomst blijven wij investeren in mensen en willen hen de kans geven om in de onderneming te groeien d.m.v. opleidingen en trainingen.

Bedrijfsprofiel:

MDG Techniek is in 2003 opgericht door Dhr. Gobinda en was gevestigd op de IJsseldijk in Capelle a/d IJssel. In 2008 is door de overname van machinefabriek P.M. Groot de capaciteit uitgebreid m.b.t. conventioneel draaien en frezen, lassen en licht constructiewerk. In januari 2009 zijn beide fabrieken samen gegaan en verhuist naar een geheel nieuwe locatie in Capelle a/d IJssel.